Februarutfordringen

mandag 18. april 2016

Konfirmantkort til gutt

Mange steder i landet er det konfirmasjonstid i april-mai.  Jeg har derfor lyst til å vise et konfirmantkort i dag.

Kortet er i vanlig  6x6 format.  Jeg har brukt herlige turkis mønsterark fra den nye serien "Muligheter", samt chalkboardeffekt på motivet.  Kortet har en litt "tilfeldig" oppbygging,  med mange detaljer i litt røff stil.  Jeg synes tema og stil på kortet passer godt til gutter i denne alderen.


Siden det er så mye som "skjer" på forsiden av kortet, har jeg valgt å holde innsiden enkel og "ren" i stilen.  På ene siden har jeg kun limt på en smal stripe mønsterpapir og en chipboardtekst.  Den fungerer som "pengelomme".


På andre siden, har jeg stemplet en gratulasjonstekst:


Produkter jeg har brukt:
Ark; PD 16144 - I dine sko, PD 16145  - Tro på eg selv
Dies: PD 15056 - Konfirmant
Stempel; PD 14964 -  Nesten mann, PD 13795 - Fri som fuglen, PD 13798 - Pad og Pod, PD 13794 - Ord til deg, PD 13800 - Kamera.
Annet; Utstansede ord og figurer; PD 16163 - Stjerner, PD 16166 - Gratulerer, Dotter; Svarte.


Kreativ hilsen








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar