Februarutfordringen

mandag 16. mai 2016

Dagens høydepunkt - 17. mai LO

God morgen!
Siden det er 17. mai i morgen, har jeg lyst til å vise dere en 17. mai LO idag, laget med fjorårets utrolig lekre og stemningsfulle 17. mai ark.

Jeg liker veldig godt arket med "linstruktur" som jeg har brukt til bakgrunn. For å skape enda mer liv til bakgrunnen har jeg påført litt hvit akrylmousse, modellingpaste og stempel.  Bak bildene har jeg bygget opp med nydelige 17. mai papirer og rød kakeserviett. Jeg har pyntet med blomster, klistremerker og halvperler.

"Hurra" er en av de nye chipboardtekstene, som jeg har embosset med hvitt embossingpulver.  Tittelen er klistremerkebokstaver.


På bildene under, ser dere detaljene på Layouten litt bedre:




Produktliste:
Ark: "Hell og Lykke": PD 15039 - Bunad, PD 15038 - Nasjonaldag, PD 15037 - Flagget til topps
Stempel: PD 13788 - Bakgrunner
Blomster: Søte blomster - vintage blå
Utstansede ord og figurer: PD 16162 - Hipp hurra
Klistremerker/stickers: PD 14933 - Alfabet, black, PD 15045 - Morroklumpen, PD 14942 - Sommer.
Annet:  PD 816 - Kakeservietter 10 cm, rød, halvperler - hvit

Ha en fin dag og en flott feiring av nasjonaldagen i morgen :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar