Februarutfordringen

fredag 18. mai 2018

Avlangt kort med pengelomme

Hei alle sammen...

Jeg håper alle sammen hadde en like flott og herlig nasjonaldag som meg i går.

I dag har jeg lyst å vise dere et konfirmasjonskort jeg har laget til en fantastisk jente som stod konfirmant lørdag i forrige uke. Jeg har kos meg med tre av de nye diesene våre som er kommet nå..


Jeg bare elsker fargene i dette arket, det gir hint til både lille, rosa og blåtoner... Og så liker jeg jo så godt sommerfugler..


Teksten konfirmant er fra den nye bunadsdiesen og den passet perfekt i dette kortet.. Sommerfuglene er fra papirrester (stanser ut med min MS punch eller sommerfugldies).. noen ark har jeg stemplet sommerfugler på (før jeg stanser ut) andre er fra ark med sommerfuglene ferdig.. perfekt måte å bruke opp selv de minste papirbitene.. Jeg har alle mine liggende i en liten cellofanpose..


Jeg har også plassert en liten magnet to steder under mønsterpapiret, slik at arkene holder bedre sammen. Inni kortet har jeg brukt den nye gavekort diesen (den er bare genial) til å lage en pengelomme... det er så enkelt når man har så gode hjelpemidler..
Til kantene har jeg brukt den nye sirkler med bølgekant diesen..


Jeg har brukt følgende produkter:
Ark:
Fremtidsdrømmer - forglem meg ei - PD 18424
Dies:
Sirkler, bølgekant - PD 18414
Gavekort - PD  18399
Dame - PD 16170
Bunad, stor - PD 18400
Stempel:
Lek når du kan - PD 18393
Blomster:
Små blomster - lilla
Gardenia - lys lilla
Roser - lys vintage lilla
Annet:
perler - lilla

Da håper jeg at du fant litt inspirasjon..

Klem fra


1 kommentar: