Februarutfordringen

mandag 7. mai 2018

Bunadskort til herre og dame.

Endelig har Papirdesigns nye bunadsdies kommet ut og da måtte jeg selvsagt teste ut den.

Jeg har laget en damebunad med diesen og en herrebunad, med utgangspunkt i dresskortet jeg har laget tidligere.
Her har jeg fått litt inspirasjon av Rita Kjølvang for å få det til å se ut som en bunad.

Håper dette kan være til inspirasjon, jeg syns ihvertfall at det er veldig gør med den nye bunadsdiesen.








Produkter:
Papirer:
Jul, Hjerteknuser, PD 17349
Konfirmasjon, Lev din drøm, PD 18422
Stille natt, Julenatt, PD 14972
Dies:
Konfirmant4, PD 17240
Klistremerker: 
De beste ønsker, PD 18383
Annet:
Halve perler, grå og beige.






1 kommentar:

  1. Kjempeflotte!! Gleder meg enda mer til at postmannen kommer nå!!! Han skjønte jo ikke ar jeg ventet pakke fredag.... ;)

    SvarSlett