Februarutfordringen

lørdag 19. januar 2019

De første minnene


I mange år har jeg laget disse søte koffertene til venner og bekjente, men denne gangen var det endelig min tur til å lage en babykoffert med de første minnene til min egen baby.


I denne kofferten har jeg samlet alle kort lille baby S fikk da hun ble født, og til navnefesten. Jeg har også samlet på og lagt i ett eksemplar av invitasjonen til navnefest, bordkort og takkekort.

På denne måten forsvinner ikke de viktige minnene sammen med andre papirer og rask man har liggende i skuffer og skap rundt om i huset :)


Papirene jeg har brukt er fra ulike kolleksjoner, og jeg synes disse rosatonene er noe av det fineste Papirdesign har kommet opp med. Dere har vel sett mer enn én gang at jeg har brukt disse på konfirmasjonskortene mine?


Navnet har jeg limt på av glitrende thickers, og i hjørnene har jeg festet så mange blomster jeg følte var nødvendig for å få det riktige uttrykket. Kantene er pyntet med blondebånd. 


Hva synes du? :)


Produkter:
Ark:
Velkommen lille venn 2 - Barnedåp rosa PD 18442
Velkommen lille venn - Bamse brakar PD 17281


Pynt:
Perler - Hvite

Blomster:
Søte blomster - Vintage lilla
Søte blomster - Vintage rosa
Søte blomster - Hvit
Kirsebærblomster - Gammelrosa
Pion - Gammelrosa
Roser 1,8 cm - Hvit
Roser 3,5 cm - Hvit



4 kommentarer:

  1. Nydelig! ❤
    Tenk så kjekt det blir for henne å se i denne når hun blir eldre/voksen ��
    Jeg laget en lignende til min datter da hun ble konfirmert, og hun henter den frem innimellom og koser seg med minnene fra den store dagen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig! Jeg synes selv det er veldig fint å se gjennom minner fra da jeg var lita og håper datteren min får glede av denne når hun blir stor nok :)

      Slett
  2. Absolutt helt nydelig var den 💖 Så koselig å kunne lage noe så fint til si egen lille 💖

    SvarSlett