Februarutfordringen

fredag 11. januar 2019

Enkle tags

Hei alle sammen.

I dag har jeg lyst å vise dere noen enkle tags jeg har laget. Jeg har latt stemplene ha hovedfokus, og rett og slett ikke så mye mer.



Disse her er enkelt stanset ut i hvit kartong og stemplet på. Svertet kanter med distress og vips ferdig. Enklere kan det nesten ikke gjøres, men det er også veldig stilig.


De to andre har jeg laget fra en vanlig tag. Først har jeg limt på en bokside med gel medium, tørket med varmluftspistol og revet av. Så har jeg tatt på noen restepapirbiter, skvetter på litt farge og brukt metallisk medium over. Til slutt har jeg stemplet tekstene på hvit kartong, klippet ut og svertet.


Resultatet ble to enkle mixed media tags laget på under 10 minutter.


Produkter:
Stempel:
Wow - PD18394
Nyt livet - PD18475
Boblende glede - PD18478
Dies:
Hallo - PD18415
Vintag - PD17328

Håper du fant litt inspirasjon.
Klem fra


2 kommentarer: