Februarutfordringen

fredag 3. mai 2019

Konfirmasjon

Hei alle sammen..

Da er det endelig fredag igjen, eller var det ikke akkurat fredag. Mai måned er full av ekstra fridager og den måneden jeg føler fosvinner raskest igjennom året.

I dag vil jeg derfor vise dere fire kort i to ulike stiler. Begge to er supernenkle og lage, og det passer jo perfekt hvis det er flere som meg som plutselig kommer på enda en kofirmant de skulle gi gave til.




Over og under ser du de to ulike kortene, de nederste kan jo så klart brukes til det man måtte ønske, men tanken bak dem var konfirmasjon.

Jeg starter med det øverste kortet. Dette er laget av et ark som er 6 x 12" og jeg har laget lommer på alle sidene, med god plass til en pengegave eller to.


Midtet av kortet har en fold på 1/4" og sidene på 1/8". De herlige mobildiesene er perfekte til å skrive en hilsen på (bak er det hvit kartong).


Så over til de tre andre. Disse er faktisk alle laget ut av et ark kartong og er mønsterark, of fortsatt fikk jeg litt restepapir.


Kortene er laget ved hjelp av den herlige Vimpeldiesen vi har, en absolutt must have dies i mitt scrapperom.

I kartong har jeg stanset ut 1 og en halv av den største av disse til basen. den hele biten er foldet, mens den andre er limt på i bunn og kanter (slik at den danner en lomme). Til mønsterpapir og biten inne i lommen har jeg brukt den nest største, og så den tredje største til kartongbiten på fremsiden.


Jeg har brukt følgende produkter:
Ark:
Dies:
Gavekort - PD 18399

Håper du fant litt inspirasjon.

Stor klem fra 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar