Februarutfordringen

torsdag 27. juni 2019

Feminint gratulasjonskort


Denne gangen viser jeg dere et skikkelig feminint bursdagskort, til "ei ung jente" på 70 år ;-) 


Jeg har boltret meg med mange forskjellige ark i rosa- og lillatoner, og toppet det hele med diverse papirroser, ei sløyfe av sheer-bånd og et par halvperler.


Inni kortet er det pengelomme og plass til en liten personlig hilsen ;-)

PRODUKTER:
Ark:
PD 18425 Fremtidsdrømmer - Lev, le og ha det gøy
PD ukjent Fremtidsdrømmer - Forglem meg ei, rosa
PD 18426 Fremtidsdrømmer - Fremtidsdrømmer
Stempler:
PD 17254 Gratulerer
Dies:
PD 17326 Vimpler
PD 18399 Gavekort
Annet:
Kake serviett
Halvperler, grå


Til slutt vil jeg ønske deg en riktig 
GOD SOMMER 
Kos deg masse der du er, med det været som er ;-) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar