Februarutfordringen

onsdag 31. juli 2019

Bryllupskort

Hei igjenn, i dag vil jeg vise dere et bryllupskort jeg har laget med di nydelige mønsterarkene til Papirdesign som heter Bryllupsfest.


 På kortes forside har jeg brukt to flotte dies fra Papirdesign som heter Hjerte4 og Brudepar. Stikcers klistermarker og div papirblomster.


 Inni korte har jeg lag på lag i forskjellige størrelser og forskjellige mønsterark. Her har jeg brukt stempler fra Papirdesign som heter Ekteskap og Brudepar.


Takk for at du tittet inno bloggen vår og fortsatt fin sommer til dere alle sammen.

Produktliste:
Ark:
Bryllupsfest - PD 18445 Brudebukett
Bryllupsfest - PD 18451 Champagne i glassene
Bryllupsfest - PD 18449 Til lykke ,beige 
Stempel:
PD 18387 Ekteskap
PD 18386 Brudepar
Dies:
PD 18467 Hjerte4
PD 19697 Hjerteklem
Annet:
Blomster
Stikcers klistermerker PD 101 Hvit

                               Kreativ hilsen fra :

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar