Februarutfordringen

fredag 12. juli 2019

Til en herre med bart

Hei alle sammen.

I dag vil jeg vise dere et enkelt herrekort jeg har laget. Jeg syns bestandig disse kortene er så vanskelige, men ved hjelp av bartene fra slips og bart diesen ble så mye enklere for meg.


Fremsiden er bygd opp av fire paneler, barter og en liten tekst (dette er nok også en super måte å bruke opp restepapir på vil jeg tro)


Inni kortet ville jeg gjerne beholde alle de fargene jeg hadde på utsiden, med litt liv og røre.


Baksiden fikk de to mønsterarkene og den blå kartongen, her limte jeg på HURRA som jeg stanset ut med alfabetdisen.


Jeg har brukt følgende produkter:
Ark:
Undgommelig - stødighet - PD1900011
Ungdommelig - Hipster - PD1900009
Dies:
Slip og bart - PD 19305
Alfabet -  PD19300
Stempel:
Bursdagshilsen - PD18395
Annet:
Klistermerke - Det smeller - PD18378
Klistermerke - Til lykke - PD18380
Chipboard - Stjerner, drøm - PD631


Jeg håper du fant litt inspirasjon

Klem fra Linda


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar