Februarutfordringen

fredag 23. august 2019

Lite kort av restepapir

Hei alle sammen.

I dag har jeg lyst å vise dere et lite kort jeg lagde ved hjelp av "hallo" diesen min.


Jeg startet med å stanse ut to tags fra en restebit med kartong, restene fra dette igjen (4 biter) brukte jeg til å stanse ut teksten.


Jeg brukte foldebrettet mitt og lagde en brett, den minste delen limte jeg fast i tagen under.


Jeg hadde bare en liten bit igjen av dette herlige arket, så det ble ikke nok til ene siden inni eller bak, men der fikk jeg på plass disse to herlige stempeltekstene fra platen "nyt livet".


Så var det bare å dykke i blomsterhavet og kose seg glugg. Må si at dette ble for meg en super måte å bruke opp rester på, og vil nok også bli mange slike som til og fra lapper til jul.



Jeg har brukt følgende produkter:
Ark:
Papirdesign
Dies:
Stempel:
Nyt livet - PD18478
Blomster:
Annet:


Håper du fant litt inspirasjon
Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar