Februarutfordringen

fredag 24. januar 2020

Vennskap

Hei alle sammen og god fredag :)

I dag vil jeg vise en albumside jeg har laget med bilde av to av mine gode scrappeveninner på.
Den er laget med en variasjon av Sunburst teknikk. Papiret går ut fra et senter og blir som solstråler.
Artig teknikk med mange variasjonsmuligheter. Da vi møttes scrappet vi samme bildet med samme teknikk og fikk 3 helt forskjellige sider. Veldig artig og anbefales.

Her er brukt flere forskjellige stempel fra stempelpakken som heter Venninne.
Noen av stemplene har jeg klipt opp og brukt på en  annen måte enn originalt.





Produkter på Layouten:
Ark:
Stempel:
PD-18477
Dies:
Annet:

Legger også med et romantisk kort med Sunburst teknikk.  Denne teknikken passer perfekt om du vil bruke opp litt restpapir 


Produkter kort:
Ark:

Stempel: 

Håper du ble litt inspirert
God helg hilsen Siv Anne


2 kommentarer:

  1. Så Stilig med sånn Sunburst teknikk... Skjønner ikke hvordan man får til å kutte riktig form i forkskjellige DP. Men det får jeg søke opp i såfall.. Så Utrolig Stilig!!... Dere har altså kjørt på med masse inspirasjon... Så nå sprekker jeg snart! :)

    SvarSlett
  2. Å Stilig oppdeling av tekst på sort hvitt kortet.... Sånt liker jeg så godt!

    SvarSlett