Februarutfordringen

torsdag 19. november 2020

GOD JUL

 Hei dere!

Jeg koser meg SÅ om dagen (...og natta..hihi) med nyhetene fra Papirdesign! 

Og nye størrelser/ formater på kort er og veldig spennende for tida; dette kortet for eksempel måler 3x6", en størrelse jeg vanligvis ikke scrapper i. Men den passa helt perfekt til denne "God jul"- diesen.

Sammen med den har jeg brukt to eldre dies- favoritter, nemlig Kristorn og Hullmønster.

Og så mønsterarket, dere! WOW, sier jeg bare...Baksida av den grønne treverkarket falt jeg for med èn gang. Det må vel nevnes og at jeg er veldig glad i grønt...

Sammen med hvit pynt, synes jeg det ble ordentlig god stemning i kortet :)







Produkter:
Ark:
Mens vi venter - Vedsjåen PD 2000454
Dies:
Kristorn 
Pynt og annet:
Små knopper


Takk for at du tittet innom bloggen, håper du ble inspirert.

Kreativ klem fra



6 kommentarer:

  1. Dette er bare så kult og flott! :) Jeg digger pynten bak god jul bokstavene og jeg likte den lille detaljen med reinsdyr :)

    SvarSlett
  2. For et flott julekort du har laget, og det arket er nydelig 🤩

    SvarSlett