Februarutfordringen

søndag 15. november 2020

Tutorial på en "POSESKJULER"

I denne skjuler det seg en pose med julegodter. 


Scroll ned så finner du en enkel fremgangsmåte på denne. 



Fremgangsmåte:
Skjær ut et rektangel på 17 x 30 cm. Lag en brettekant 11 cm inn på dette.


Skjær så ut som vist under. Dette er kun forslag til mål.


Jeg tar på litt gesso rundt alle kantene før jeg limer dette på. 


Øverst limer jeg på et rektangel på 16,5 x 10,5 cm. 


Staser ut det jeg vil pynte fremsiden med. 



Fester så dette på fremsiden med 3D-limputer. 


Pynter med hamp, blomster, blad og dotter. Her er det bare å prøve seg frem.


Klipper så litt inn på rektangelet. (Se bildet under). Dette for at båndet jeg skal feste holder seg på plass. Klipp cirka 0,5 cm inn.


Posen med godteri får et hull på hver side som vist på bildet under. 


Jeg trer så et bånd/hyssing gjennom hullene.



Til sist trer jeg hampen inn i hakkene jeg har klippet i rektangelet og knyter en sløyfe øverst. 


Det ferdige resultatet:

Produkter:
Ark:
PD 16171 Ramme 1
Pynt:
Diverse:
Limputer




4 kommentarer:

  1. Utrolig fint! :) Herlig papir og detaljer :)

    SvarSlett
  2. Nydelig pose og så herlig papir du har brukt . Nydelig pyntet :-)

    SvarSlett
  3. Kjempe fint og tusen takk for mal :)

    SvarSlett