Februarutfordringen

lørdag 12. juni 2021

Ny designer - Juhuuu!!

Det er med glede vi kan presentere en "ny" designer her hos oss. Det vil si - helt ny er hun ikke, da hun var i vårt team i 2017/2018 også. 

Uansett vil vi ønske Torill Fossum Stamnes aka SCREPPA, velkommen til Papirdesign. Torill har drevet med scrapping i mange år, og har en variert stil i det hun lager. Hun lager kort, LOer, ArtJournal, ATC og alt som er gøy med papir. Bare gled dere til å ta del i hennes papirverden!


Hvis du har lyst til å se hva hun har lagd tidligere, er hennes konto på Instagram stedet å dra! @screppa tar gjerne imot flere følgere! 



Hei!
Så utrolig hyggelig å være tilbake - og så spennende å være her igjen! Det kjennes litt ut som om jeg har kommet hjem igjen. Så nå gleder jeg meg til å vise dere hva mitt første bidrag er. 

Juni-utfordringen her hos oss er "å lage en gave til fest". Denne utfordringen er jo fin og åpen - og jeg har lagd et lite album som kan brukes til kort. Det er plass til bilder i lommene, slik at man kan personliggjøre gaven litt ekstra til den som har fest! 

Her har jeg brukt skyen som en bakgrunn for JUHUUU-en. (En av mine favorittdies!!) Jeg har stanset den ut tre ganger og limt de opp på hverandre for å skape litt styrke og dybde på teksten. 


Den første lommen er dekorert med et stempel fra stempelplata "Vipps", og en tag fra gamle dager! 


"Cash er bare så 1814"..... 


Her kan man dekorere tags og legge inni lommene. skrive ut bilder, eller skrive ned en morsom historie om mottakeren, for å sprite opp festen litt! Det er bare fantasien som setter grenser her. 


Juhuuu - dagen er din!





Produkter:

Ark:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar