Februarutfordringen

søndag 20. februar 2022

Layouter med bruk av dies som sjablong

Hei, hei 
Er du en fersk scrapper. da har du kanskje ikke så mye utstyr og produkter som du skulle ønske? 
Eller mangler du et spesielt mønster og ønsker du hadde flere sjablonger
Da kan du bruke en dies som sjablong. 

Jeg har laget en liten bildeserie som viser hvordan jeg har laget to små layouter med bruk av dies som sjablong. 

Du kan selvfølgelig bruke diesen som den er.
Jeg har valgt å stanse den ut. Da kan den brukes som den er eller så kan du beholde papiret rundt. Da får du skjerme området rundt hvis du bruker feks distress oxide som jeg har gjort på mine. 
På den ene har jeg brukt pasta for å lage struktur. 
Dette er diesene og stemplene som er brukt på sidene




Her har jeg begynt på siden med å påføre oxide
Her har jeg brukt sjablongen med pasta for å få struktur

Her ser du hvordan fargen fra distress oxiden trekker inn i pastaen og lager fin farge.
Her er det stemplet med stempelplaten som heter struktur. 
Her har det kommet på litt sirkler, stjerner og tekst

Her har jeg begynt på den andre siden. Her bruker jeg rammen rundt diesen slik at jeg ikke får farge fra distress oxien der jeg ikke ønsker det.



Produkter:
Ark:
Dies:
Stempel:
Annet:



3 kommentarer: