Februarutfordringen

tirsdag 1. februar 2022

Nytt medlem og prinsessekort

Hei hei. 

Det er så stas at jeg har fått en plass i teamet til Papirdesign. Mitt navn er Susanne Halseth. Jeg er 34 år og bosatt i Vestfold. Som en kreativ sjel føler jeg stilen min stadig forandrer seg i takt med humøret. Aller helst scrapper jeg shabby chic med flere lag, men innimellom er det veldig gøy å lage CAS-kort. Sukkersøtt og glitter er nok noe som går igjen i mine kort. Jeg gleder meg masse til å være her med dere og håper jeg kan bidra til å inspirere litt. 

Du finner meg på Instagram: susannehalseth eller Facebook: Susanne scrapping, kort og hobby .


Mitt første bidrag til Papirdesign måtte selvfølgelig være i en av mine favorittfarger å scrappe i, rosa/lilla. 

De nydelige papirene fra serien «Velkommen lille venn» passet perfekt til dette kortet. 



Kanter har fått en liten trøkk enkelte steder og litt Gesso. Prinsessevimpelen er klippet ut selv.


Baksiden: 


Produktliste:

Dies:

pd-17331-dies-bladkrans2

pd-2000373tags-takk 

Stempler:

pd-2000360-planner-6-stempel-

pd-2000358-superdame-6-stempel-

Mønsterark:

pd-17281-bamse-brakar-25

pd-17285-tuttelutt-25

pd-17283-snuppi


Annet:

limputer-6

Seambinding, blonder og Gesso. 


Ønsker dere en kreativ og fin dag. 

Susanne :)

1 kommentar:

  1. Gratulerer så mye! :) Gleder meg til å se alt det flotte du lager :)
    Nydelig tag-kort du har laget...ser herlig "slitent" ut med gesso her og der :)

    SvarSlett