Februarutfordringen

tirsdag 11. april 2023

Gjestebok

Hei hei. 

Håper dere har hatt en fin påske uansett hvordan den ble tilbrakt. 

For min del har det vært hjemme-påske og masse tid på scrapperommet. Med så mange fine vårnyheter å velge mellom gjør det ingen verdens ting. 

I dag vil jeg vise dere en gjestebok jeg har laget med fine dies og utklipp. En slik gjestebok kan man lage til store feiringer som bryllup, runde årsdager, konfirmasjon eller dåp. Det finnes sikkert mange andre fine anledninger også man kan bruke en slik bok. 

NB! Jeg har vært så opphengt i hvor utrolig fine de utklippene er så jeg har helt oversett hvor fantastisk baksiden på dette arket er også. Nå må jeg plutselig skaffe meg dobbelt opp av det arket! «Baksiden» av blomsterklipp-arket er det rosa på hele boka. Så kul!





De hvite prikkene er splættet hvit posca utover hele boken og sommerfuglene har fått litt glitter på seg. 

Produktliste:

Ark:

1056 Blomsterklipp

Dies:

1009 Gjestebok

1011 Blad

PD2100688 vimpel

PD17330 Doilie

Ønsker dere er kreativ og din dag. 

Susanne :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar