Februarutfordringen

tirsdag 11. juni 2013

Little miss Gaga ♥

Min kjære datter ELSKER Gaga. Hun har gjort det siden hun hørte sangen Poker Face på radioen ♥ Så her har hun kledd seg ut som henne, til en Maskerade bursdag :) Hun følte seg sååå kul, og det er stas for både mamma og pappa hjertet :)

My daughter LOVES Gaga. She has loved her since she heard the song Poker Face on the radio ♥ Here she got the chance to dress up like Gaga for a Masquerade birthday celebration. She felt so cool, and that really warms a mother and father's heart :)

Jeg er visst i en lilla periode hehe, og det slo meg - kanskje ikke så rart. Siden komplimentær fargen er jo oransje hihi! Er det noe jeg er glad i så er det oransje!! Så det var stor lykke å leke med grått, hvitt, lilla og oransje til denne LOen.

I am kinda been hooked on purple for a while. But then I realized that is not a coincidence ;) I love Orange, I truly have to restrain myself from not using it on everything. The complementary color to Orange is Purple, right across the color wheel they look at each other! So it was so yummy to get to play with them together :)
Mønsterarkene jeg har brukt er/ The names of the Patterned papers
PD 12662 Ønsker om fremtiden
PD 10547 Ingrid 
090316 Journal 
PD 12709 Grå Kalender 2013
PD Tanker om fremtiden
PD Mens vi venter - Litt av hvert
PD 12701 Dongeri
De lekre båndene og halvperlene til PD passer selvfølgelig brilliant til alle arkene.
The gorgeous lace and ribbon fits perfectly to the patterned papers :) Also the pearls are amazing. It is all Papirdesign! 
Teksten til venstre er håndskrevet på et mønsterark som heter 090316 Journal fra vårkolleksjon 2009. "Trekantene" har jeg klippet ut for hånd av arket: PD 12662 Ønsker for framtiden. Et delikat og vakkert mønsterark og en stor favoritt hos meg. Sparer på hver en bit jeg har igjen av de ♥
The handwritten text is written on a Patterned paper called Journal. There are twelve different Journal boxes with different styles. The triangles are handcut from a beautiful patterned paper called PD 12662 Ønsker for framtiden. It is elegant and soft, I adore it.
På bakgrunnen har jeg brukt en stensil og Gesso for å lage litt struktur i det hvite arket. Som jeg lagvis har "splettet" på litt oransje Distress Paint ;) Jeg har også håndklippet mønsterarket for å få disse spissene.
The background has layers with Gesso and Orange paint. I have hand cut the patterned paper. 
Smileyen har jeg først stemplet på PD mønsterark og så hatt det bak en resin-sirkel jeg har laget selv. Jeg digger så dette stempelsettet med forskjellige smileyer ♥  De små oransje hjertene er og et stempel fra Papirdesign. Det er fra stempelbrettet Kalender som jeg bruker mye :)

The smiley is from a stamp set from Papirdesign. I stamped it on PD patterned paper and glued it to a resin circle I have made myself. The small orange hearts are also from a clear stamp set - Kalender, I use it alot :)


Håper alle får en fin onsdag :) 

Have a nice day everyone :)

Linn

4 kommentarer:

  1. Sååå stilig! Elsker det herlige bildet og den kjempesöte historien! :-) Kanon!!

    SvarSlett
  2. Må får jeg bare sett dette på telefonen men den så råstilig ut!! Gleder meg til å se den på større skjerm. Tøff fargekombinasjon.

    SvarSlett
  3. Ollalla. Denne var virkelig flott. Elsker de fargekombinasjonene. Flinka

    SvarSlett
  4. Sååååå kult Linn! Du e kanonflink :-)

    SvarSlett