Februarutfordringen

søndag 4. mai 2014

Enda en fantastisk nyhet...

Vi er så heldige å ha fått Hide Røisehagen med i vår designteam. Denne dama lager utrolig masse fint, både LOer, kort, bokser og andre ting. Vi gleder oss masse til å se hva hun kommer til å lage med våre produkter.


Vi ønsker deg velkommen til oss, og her er noen ord om henne:

Heisann!
Mitt navn er Hilde Røisehagen, jeg bor på Raufoss, Toten, sammen med min Terje og  Sondre på 20 år, eldstemann Simen på 23 har forlatt redet. Noen i scrappemiljøet kjenner meg best som Stempelgal via min blogg Stempelgalsverden.  I mange år har jeg vært heldig å ha ”papirarbeid” som jobb, som dagligleder i HappyHobby, og senere som medeier i Papirpikene. Nå har jeg skiftet beite og jobber med lamper og trives med det.

Jeg har holdt på med scrapbooking og kortlaging i sikkert 15 år, og blir aldri lei pene papirer og vakker pynt.  Det er vanskelig å beskrive min stil, for jeg liker å prøve det meste, men jeg er veldig glad i både vintage og shabby. Jeg lager både kort, layouter og har nettopp startet med Project Life/lommesrapping. Jeg har holdt kurs i mange år både i forbindelse med butikkene jeg har vært i og rundt om i landet.

Det er en stor ære for meg å bli spurt om å være med i designteamet til Papirdesign, og jeg gleder meg til å ta fatt på oppgaven. Papirdesign har mye flott å by på, tilpasset den nordiske scrapper og er en bra motpol mot det ”amerikanske” som finnes i markedet.

Fortiden er jeg også med i designteamet til Stempelglede og Poppydesign.

Klem fra Hilde



2 kommentarer:

  1. Så kjekt da.. Blir spennende å se hva som kommer fremover. Gratulere så mye ♥

    SvarSlett
  2. Du är så välkommen till vårat gäng :)

    SvarSlett