Februarutfordringen

mandag 5. mai 2014

Ha en fin dag


Hei, hei alle sammen ♥

Sist jeg var innom, viste jeg frem en LO jeg hadde laget :)
Men idag tenkte jeg det var greit å vise frem det jeg lager mest av,
nemlig kort!
********************
Hello everyone ♥

Last time i posted here, i showed you a layout i had made :)
But today i wanted to show you what i make most,
namely cards!



Så her er mitt kort,
laget til en venn ♥
*****************
So here is my card,
made for a friend ♥


Så glad i stemplene fra Ord til deg settet,
så utrolig anvendelige!
****************
"Have a wonderful day" ;)


Nydelige blomster, blader og perler :)
***************
Gorgeous flowers, leafs and pearls :)



Stemplet hjertene fra Ekte venner settet, rundt på alle kanter.
Så moro med stempler som kan brukes til "alt"!
****************
Stamped the hearts from the Ekte Venner set, around the edges.
So much fun with stamps that can be used for "everything"!


Mors Lille Hage er navnet på papiret med rosene,
og det er ett av de vakreste papirene jeg vet om!
Jeg har hatt noen i mange år, og ikke klart å bruke av dem,
for tenk om man ikke skulle få tak i nye ;)
Men spesielle anledninger, trenger spesielle papirer ♥
*******************
Mors Lille Hage, is the name of the paper with the roses,
and that is one of the most gorgeous papers i know off!
I have had some for numerous years, and have been to afraid to use it,
imagine that you can`t get hold on more of them ;)
But special occasions, needs special papers ♥


Ha en super mandag,
og ny uke ♥
Klem, Maya
*****************
Have a wonderful Monday,
and week ♥
Hugs, Maya



Her er materialene jeg har brukt/Here are the materials i have used;

Papirer/Papers
Mors Lille Hage PD 090315
Lykke - Rosa Pioner PD 13746

Stempler/Stamps;
Ekte Venner PD 13766 (Hjertene/Hearts)
Fordi... PD 13783 (Sirkel rundt personlig stempel)
Dagen i dag er en gave PD 13768 (Vers, innsiden)
Livet PD 13812 (Vers på tag)
Ord til deg PD 13794 (Ha en fin dag, front)

Perler, Rosa Roser medium/små og blader er også fra Papirdesign :)

2 kommentarer:

  1. Aaww skjønner godt du har gjemt på arket med hjertene, for det var nydelig.. Hele kortet var faktisk fantastisk flott. Ha en nydelig dag og uke ♥

    SvarSlett
  2. A really lovely looking card. Stunning dp's and fabby to see the old Hänglar stamps again. Great one!
    Klem
    Marie

    SvarSlett