Februarutfordringen

mandag 12. mai 2014

Två stycken väldigt olika Grattis kort!

Jag har skapat en del kort till SWE utmaningar med material från Papirdesign.
Detta kortet var till en riktigt klurig färgutmaning. Man skulle använda svart, rosa, rött och kraft.

Jag har duttat Stickles på alla Rosorna.

Trota att det var en klurig färgkombination blev kortet rätt cool till slut!

Till mitt nästa kort använde jag en skiss utmaning. Här försökte jag skapa ett lite mer manligt men lyxigt kort.
Det blev många lager och svarta sömmar.


Jag har använt följande material från Papirdesign:

Mönstrat papper: PD 14884 Gratulerer rosa, PD 14876 Shabby damask, PD 14888 Jakob og Jenny
Blommor: Pion rosa, Rosor röd och rosa Large, Rosor röd, rosa, svart Medium, Rosor rosa och röd Small
Dekorationer: Pärlor guld och blå

Många kramar från Ulrika!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar