Februarutfordringen

tirsdag 19. august 2014

Rosa bursdagskort

I dag er det Marianne som poster et kort til dere.
Jeg liker så godt det vakre rosearket som kom med "Forventning"-serien, og jeg fikk lyst å kombinere det med noen av de nye flotte blomstene som Papirdesign akkurat har kommet med.
Jeg har pyntet kortet med et utklippsmotiv fra arket "Vakre damer", og har brukt noen av de fine blondene til Papirdesign som dekor rundt kortet. Har også virkelig oppdaget stempelplaten med alle de fine småtekstene på, og de passer til så og si alle kort!!


Alle disse blomstene er helt nye, og jeg synes både rufserosen og de tofargede rosene er helt til å spise opp!!

Jeg har også dekorert innsiden med et par stempler og en innside som har samme enkle oppsettet som på forsiden.

Produkter: 
Ark:  PD14884 Gratulerer, rosa, PD 14887 Hanna,  PD14901 Vakre damer
Stempel: PD13794 Ord til deg, PD13812 Livet
Blomster: Rosa roser 2,5 cm med farget kant, Rufsete blomsterknopper - hvit, Rufseroser- hvit
Annet: hvite halvperler, blonder


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar