Februarutfordringen

tirsdag 26. august 2014

Ved fyren

Hejsan! 
Idag vill jag visa er en sida jag gjort med två av de senaste kollektionerna från Papirdesign.
Om ni följer Papirdesign på Facebook så såg ni säkert en bild på de fina nya pappren som presenterades på mässan nyligen och jag kan säga att de är precis lika snygga i verkligheten!


De härliga blåa tonerna är perfekta för detta fina sommarfoto tagit av min syster och den oranga tonen har jag tagit från min tröja i fotot. Det var faktisk en förträfflig kombination :-)


Det fina settet med sommarbuttons passar också bra till detta temat och var dessutom superbra i färgen!


Jag ville ta upp lite av hav/sjö känslan med mina punchade pappers strips. De kan ju påminna lite om 
vågor, eller vad säger ni?


Tack för att ni tittar inom! Hoppas se er snart igen!!

Jag har använt 
Marias Verden-Gaver
Lille Mirakel
Blå roser,
blå og vita miniroser,
button, 
chipboardstjärna,
doilies, kakservetter
bokstaver-orange

1 kommentar:

  1. Utrolig fin layout Bente!
    Herlige farger & fint oppsett, nesten som man kjenner sommerbrisen i håret og lukten av frisk sjø :)

    SvarSlett