Februarutfordringen

mandag 4. august 2014

Rosa grattiskort med nya blommor!

Vilken lycka att få ett paket från Papirdesign fullt med nya vackra blommor hem i brevlådan! Jag kastade mig över dem direkt och skapade detta söta lilla grattiskort!

Man kan aldrig få för mycket rosa och aldrig för mycket blommor! Alla blommor på mitt kort är från de nya kollektionerna. Det mörkrosa alfabetet passar perfekt till! Jag använde även pärlswirlar till mitt kort.

Jag duttade lite Stickles för lite extra bling!

Inte nog med att Papirdesigns blommor är väldigt fina de är också otroligt välgjorda! 

Produkter från Papirdesign:
Papper: PD 11576 Roser, PD 13746 Rosa Pioner
Blommor: stor rosa Ros, vita Tulpaner, Pion, dubbel Hydrangea, dubbel 5 bladsblomma
Övrigt: 3d kuddar, Pärlswirl, Bokstavsstickers PD 112 Mörk Rosa

Jag har också ett litet extrakort att visa där jag använt papper från Papirdesign.

Kramar från Ulrika!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar