torsdag 18. juni 2015

BURSDAGSKORT MED ROSETTER

Hallo og god torsdag :)
Her kommer enda et bursdagskort fra meg - denne gangen med rosetter, populært kalt pinwheels! Ble så inspirert til å prøve det da jeg var på min bloggrunde en dag, og kjøpte meg denne lille diesen til å lage de med. Syns de ble veldig søte, jeg :) Og med Papirdesign sine lekre ark, kan det da bli bedre??


Laget en slags potte av bølgepapp som pinwheelsene liksom står oppi. Brukte rosa sugerør for å bryte litt med alt det lyseblå.


Kule tekster på disse mønsterarka. Passet veldig godt til Hanna-mor, syntes mormor.


Brukte noen små pappblomster og en bling i midten på pinwheelsene - med glitter på, åff kårs :)


Syns det ble veldig fint med det dobbeltsidige mønsterarket fra Hell og Lykke-serien.


Og selvsagt måtte jo navnet på - og enda mer selvsagt en Converse-sko dinglende på toppen.. :)

Produkter jeg har brukt på dette kortet:

Mønsterark: Hell og Lykke - Endelig gift og Marias verden - Ballonger
Rosa og lys blå båndpakke
Klistremerker: Lys blå bokstavklister, store og sterk rosa - små
Blomster: Gammelrosa Pioner, små søte blomster, miniroser og knupper

SMIL OG KLEM, Synnøve




6 kommentarer:

Anonym sa...

Super smukt kort i dejlige farver. Hvilken die (navn) har du brugt til de skønne
Pinwheels. Hvor kan man købe den?
Knus fra Danmark
Lene

Kristine Henanger sa...

Nydelig kort ♥

Dr Sonia S V sa...

Ooh so pretty those wheels look
Cheers
Dr Sonia
Cards Crafts Kids Projects

Synnøve sa...

Tusen takk 😊 Det er Lil Inkers design, og jeg kjøpte den hos Hjerteboden sin nettbutikk..

Synnøve sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
mellem sa...

Kjempeflott bursdagskort, virkelig en flott inspirasjon.