Februarutfordringen

lørdag 27. juni 2015

Topptur og bamsebursdag

Minstemor i huset kjedet seg veldig tidligere i sommer, så hun fant ut at bamse hadde bursdag og fikk lyst til å invitere til bamsekalas.. 
Tre raske invitasjoner ble lagd, og dagen etter feiret vi bamse med brask og bram. Det ble en veldig hyggelig stund for både bamser og barn - ikke minst siden det også ble en liten avslutning på mange fine år i barnehagen sammen.

Etter at utsiden var laget var jeg veldig fornøyd med å finne matchende stempler i samlingen min.. Papirdesign har virkelig stempler for enhver anledning..

Jeg fant frem det supersøte bamsearket fra "Emilie og Herman-serien" og lagde tre like og veldig enkle invitasjoner. Rosetten er klippet ut av det samme arket, og for en ekstra effekt har jeg klippet ut en bamse som er festet med 3d-pute i midten..

Produkter:
Papir: PD 12643 Bamsefar, rosa
Stempel: S090803 Bamseklem
Annet: 3D-puter, Alfabetstickers brune


For meg har sommer blitt ensbetydende med toppturer i det fine landskapet vi er omgitt med.. Vi er med på Ti-på-topp og målet er som alltid å ta ti topper i løpet av sommeren - noe vi enda har til gode å klare.. Vi er iallefall i gang i år, og her er bilder fra vår topptur nr 2 så langt i år.

Jeg har stemplet meg opp et lite lager med disse stemplene fra "Kamera"-platen på overlays - noe som gjør det veldig lett å ha kult stæsj til layoutene liggende..
Ellers på layouten har jeg brukt litt av hvert - stempler, ark fra ulike arkserier, klistremerker og alfabetstickers..

Produkter:
Ark: PD 13840 Betong, PD 14937 Kalender 2015, PD 15038 Nasjonaldag
Stempler: PD 13800 Kamera, PD 13805 Tall
Annet: Alfabetstickers - rosa.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar