Februarutfordringen

lørdag 20. juni 2015

God sommer


Da er det endelig min tur til å vise frem et kort jeg har lagd i sommer. Jeg har valgt å bruke av de nydelige arkene i serien" Hell og Lykke". Arket jeg har brukt på kortet mitt heter "Lev livet" og passer veldig godt på sommerlige kort, konfirmasjonskort eller til et bursdagsbarn.

Jeg ønsker dere fortsatt en riktig god sommer.
PS: Glem ikke å delta i utfordringen vår som varer ut juli måned med tema "Sommer og sol"......







Produkter:
Ark: PD 15029 Lev livet- Hell og Lykke
Stempel: PD 14961- Min Venn
Blomster: Små gardenia-lys rosa og rosa, krysantemum- lilla, lukket rose- lilla
Annet: Klistremerker - sommer, Perleswirl-lilla, liten kakeserviett, halvperler,


God sommer!
Klem fra DT Lene 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar