Februarutfordringen

mandag 24. august 2015

Eg elske å lesa - Skolestart

Det er mye nytt som skjer når man begynner på skolen, og en av milepælene er når man knekker lesekoden.

Jeg har laget en LO med bilder av "skolespira" mi, som leser alt han kommer over av skrift på vei hjem fra barnehagen og kommer med uttalelsen: "Eg elske å lesa..."

Papirene jeg har brukt er fra den lekre Skolestart-serien til Papirdesign. Jeg liker veldig godt linjearket jeg har brukt som bakgrunn.  Det er veldig fint som det er, men passer også veldig godt om man ønsker å "grise" litt med maling, stempel, paste og mist, slik jeg har gjort på bakgrunnen på denne.


Produkter fra Papirdesign: 
Ark: PD 13847 - Tavle, PD 13848 - Fargeblyanter, PD 13849 - Skolemateriell
Stempler: PD 13776 -  Chevron, PD 13764 - Lille frøken, PD 13772 - ABC, PD 13800 - Kamera
Klistremerker: PD 14939 - Hverdag, PD 109 rød
Annet: Dotter - gule

Ha en fin dag alle sammen :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar