Februarutfordringen

onsdag 12. august 2015

Gratulerer med dagen ~tag

Heisann:-)

I dag vil eg visa ein tag eg har laga til dattera mi sin 6 års dag. Ho elsker å scrappe og falt virkelig for dei nydelige bildene fra utklippsarket "Piker".


Tagen er veldig enkel å lage, men krever litt tålmodighet når det kommer til tørking.
Eg har limt diverse rester fra Papirdesign sine mønsterark på tagen sammen med litt tissuepaper. Dette dekkes delvis med gesso. Så limte eg på litt osteklut langs sida. Ostekluten er farga med distressink som eg tok på eit bakepapir, spraya vatn på og dryppa på tagen. Eg spraya litt vatn på tagen og for å få fargen til å fordele seg bedre (så det trengte litt tørketid ja).

Tagen er pynta enkelt med eit gammalt smykke, fjær og ord klistermerker. 



 Produkter: 
- Utklipp fra arket Piker PD10610
- Klistermerker Bursdag PD 14941
- Rosa blonde
- Diverse resteark

Ha ein strålande onsdag:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar