Februarutfordringen

tirsdag 15. mars 2016

BOKKORT TIL BRUDEPARET

God tirsdag alle sammen :) 

Denne gangen har jeg prøvd meg på et bok-kort.
Det var ikke det enkleste prosjektet jeg har prøvd meg på!
Det ble nemlig en del krangling med boksidene :P
De ville jo ikke samarbeide under limeprosessen!
Men jeg fikk det noe lunde til tilslutt, og dette ble resultatet: 





 Produktliste: 
Ark: PD16146 Muligheter - naturligvis grå, PD 16140 Muligheter - online
PD 16160 Muligheter - Omfavn gleden
Dies: PD15124 Brudeparet
Blomster: Asalea - Hvit, Roser 3,2 cm - Rosa, Søte Blomster - lys rosa
Annet: Chipboard - hjerter rosa, Swirl - Hvit 
♥♥♥

Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ. 

Kreative klemmer fra



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar