Februarutfordringen

torsdag 10. mars 2016

GAVEBOKS

En dag jeg satt og tittet på Pinterest, fant jeg en fin mal på en Hexagonbox.  Syns alltid det er gøy å prøve nye brettinger og denne var intet unntak. Og med de flotte arka med treverkmønster til Papirdesign, ser det jo nesten ut som den er laget av tre ;) *fnis*
Jeg har dessuten fråtsa i de fantastisk flotte og mangfoldige blomstene som Papirdesign har i sitt sortement :)



Prøvde å plassere arket slik at "skjøtene" kom på midten på sidene. Er det ikke fantastiske ark?




Herlig blanding av hortensia, roser, roseknupper og miniblomster. Me like :)



Her er det god plass til sjokolade. Inni er det kledd med samme ark.



Skikkelig gladfarger - og nå ønsker jeg meg VÅÅÅÅÅR!!

Link til tutorialen finner du her.

Produkter som er brukt:
Mønsterark: PD 15147 Naturligvis og PD 16158, Si det med blomster og PD 15117 Arbeidsmann
Stempel: Sjokolade
Blomster: Hortensia med perle lilla PD 167, Roser lys lilla PD26, Søte blomster beige PD 107 og Søte blomster vintagelilla PD 111.

Fin torsdag,
smil og klem, Synnøve



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar