Februarutfordringen

tirsdag 6. desember 2016

LUKE 6


I dag åpner vi luke nr 6 og det er 18 dager igjen til jul ♥ 
Hver dag frem til julaften, har dere anledning til å vinne flotte premier   Alt dere trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar i innleggene vi legger ut. I tillegg til å være med på den aktuelle dags premie, vil du også få et lodd til årets julegave fra Papirdesign - som trekkes på julaften 
Premien i luke 6 er:

Vinner trekkes etter kl 21.00 hver kveld, så for at du ikke skal gå glipp av noe, legg deg gjerne til som følger av bloggen vår, Facebook og/eller Instagram 

Så over til dagens inspirasjon ♥
I dag viser jeg en gaveeske som jeg har laget til jul :)
Denne skal jeg fylle med te-lys og servietter.
Jeg syns det er veldig kjekt å kunne gi vekk hjemmelagede gaver,
spesielt til jul og andre høytider. 
 Esken har jeg laget etter mal fra Ett Trykk, og det er plass til 3 lys og en pakke små servietter.
Jeg har kledd esken med nydelige mønsterark fra Papirdesign sin nye juleserie "Gledelig jul" ♥
De nye arkene har så mye stemning i seg! 

 Som pynt har jeg stanset ut juletre med dies som jeg har tatt "snø" og glitter på. Motivet er et nytt stempel, som jeg syns passet fint på en gaveeske med lys i. Til å stanse ut motivet brukte jeg en av de nye ramme diesene, de er blitt en stor favoritt her i huset ♥
Videre har jeg pyntet med blomster. 


Produkter:
Ark: PD16198 Gledelig Jul - Store og små, PD16197 Gledelig Jul - Hjertekurver,
PD16228 Gledelig jul - Hvite Juleblomster
Dies: PD16202 Ramme 2, PD16220 Juletre
Blomster: Julestjerne - rød, Asalea - Hvit 
Stempel: PD16186 Vi tenner lys 

Annet: Kakeserviett - 14 cm 


♥♥♥
Tusen takk for at du titter og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ.

Klem fra

52 kommentarer:

  1. Nydeleg gåveeske ♥
    Flott ramme, bord og pynt ♥

    SvarSlett
  2. Kjempe lekker eske. Nydelig å se på med harmoniske farger. Mvh Synnøve G.H.

    SvarSlett
  3. Så fin gaveeske, og stempel!

    SvarSlett
  4. Vilket fantastiskt vackert pysselprojekt! Och en härlig stämpel!

    SvarSlett
  5. Denne gave esken var bare helt nydelig.

    Ma :)

    SvarSlett
  6. De juletrærne på esken var supre!!

    SvarSlett
  7. Nydelig pyntet eske. Likte stempelet veldig godt :)

    SvarSlett
  8. Nydelig! Kult å bruke bølgepapp til juletrærne��

    SvarSlett
  9. Lekker eske og sååå fine juletrær <3

    SvarSlett
  10. Flott eske og veldig fint stempel!

    SvarSlett
  11. Kjempefin eske med mange flotte detaljer! <3

    SvarSlett
  12. Kjempestilig kort....så kule de trærne dine :)

    SvarSlett
  13. Utrolig lekker eske! Helt enig at det er veldig hyggelig med hjemmelagde gaver. :)
    Tusen takk for inspirasjon!

    SvarSlett
  14. En nydelig eske og de trærne hadde du fått så fine

    SvarSlett
  15. Jeg har strevd litt med å kombinere de røde og grønne arkene. Dette var et godt eksempel på at det kan fungere og bli veldig bra:) takk for inspirasjon.

    SvarSlett
  16. Jeg å elsker å lage hjemmelaga julegaver, og ikke minst få det selv. Flott gave og ikke minst pyntet. ♥

    SvarSlett
  17. Wow!! Utrolig nydelig eske! :D

    SvarSlett
  18. Lekker eske, nydelig pyntet 😊

    SvarSlett
  19. Så koselig med julekalender! ♥

    SvarSlett
  20. Gorgeous. Love those trees. Handmade is always best. Hugz

    SvarSlett
  21. Hjemmelaget og flott gave.

    SvarSlett
  22. Tusen takk for inspirasjon 😊 Nydelig eske!

    SvarSlett
  23. Kjempelekker gaveeske og så kjekke ting å gi bort😀

    SvarSlett
  24. Kjempelekker gaveeske og så kjekke ting å gi bort😀

    SvarSlett
  25. Utrolig flott inspirasjon :D

    SvarSlett
  26. Nyyyyydelig kort.. Likte diktet såååååå godt.. Og de juletrerne er såååååå nydelige! For en ide å bruke sånn papp for å lage trerne.. En nydelig effekt!!.. Lekkert altså!. Flott kort!!

    SvarSlett
  27. Super flott eske og så fine
    stempler :-)

    SvarSlett
  28. Rålekker eske❤️ Nå ble jeg inspirert til å gyve løs på resten av julekortene!

    SvarSlett
  29. Det var virkelig en pen eske.

    SvarSlett