Februarutfordringen

lørdag 31. desember 2016

Nyttårshilsen- Godt nytt år!


Da er vi kommet til årets siste dag og
jeg vil vise dere årets siste kort.

Dette året har vært fylt med mange flotte prosjekter fra alle i designteamet
og jeg vet at jeg har alle i designteamet med meg når vi takker for alle de flotte kreasjonene fra dere lesere.
Våre ønsker er at dere fortsetter å bidra med deres flotte prosjekter i 2017 også,
og med disse ordene ønsker jeg dere alle et
RIKTIG GODT NYTT ÅR!



Motivet er fargelagt med Copics.
Stjernene er embosset med frantage i hvit/gull.






Produkter jeg har brukt:

Papir:PD 16215 Pepperkakebyen, PD 16214 Pepperkakefest
Stempel: PD 16181 Julenek,  PD 16182 Håper nissen kommer, 
PD 16175 Nordpolen, PD 14951 Hashtags
Dies: PD 16202 Dies Ramme 2, PD 16211 Dies ramme 3

Ønsker alle dere et varmt og fredfullt nytt år.
Varm klem fra






1 kommentar:

  1. Takk for flott inspirasjon og artige utfordringer i 2016.
    Gleder meg til å følge dere i 2017 også.
    Ønsker dere alle et riktig godt nytt år! :)
    klem

    SvarSlett