fredag 19. mai 2017

Hjertekort med videotutorial

 Hei alle sammen..

I dag har jeg et hjertekort og en liten video å vise dere... (video til slutt i innlegget)


Jeg har laget kortet ved hjelp av hjertediesen, så gøy... hvordan jeg gjøre det ser du i vidoen..


På bildet over ser du målene, disse får du også se nærmere i videoen..


Jeg har brukt noen få blomster til å pynte med...





Og under her ser du videoen...



Jeg har brukt følgende produkter:
Ark:
Dagen er din - blomsterbukett - PD17297
Dies:
Hjerte 2 - PD17239
Bryllup - PD15133
Blomster:
Små blomster - lilla
Roser grå

Klem fra


11 kommentarer:

Renate Sarassen sa...

Så gøy med video til!
Veldig bra ♥

Guri sa...

Tommel opp for kort og video :)

sisla sa...

Nydelig kort og en herlig inspirerende video. Du er bare helt toppers Linda <3

Papirdesign sa...

Hurraaaaaa for video i bloggen. Papirdesigndigg til deg, Linda <3

LindaSS sa...

Tusen takk alle sammen, dere er bare så herlige 😘

Joan Birk sa...

Sikke et flot kort og tak for video,

Guri sa...

Sånne mini-mini magneter har eg ikkje sett før. Kor får ein tak i dei?

LindaSS sa...

Akkurat disse har jeg skaffet via ebay... de er ikke like sterke som andre, men grei nok

Lene Antonsen sa...

Så flott kort😊Hva slags lim bruker du?

LindaSS sa...

Til lim bruker jeg enten fabritac (kan lime metall), zipdry (til papir) eller gel medium (til pynt og metall).

Lene Antonsen sa...

Takk for svar��