Februarutfordringen

fredag 26. mai 2017

Rammeeskekort.

Hei!

Tror jammen jeg har funnet på et nytt ord! hahahahaha! Rammeeskekort... Tja, jeg skal selvsagt ikke påstå at dette ordet ikke er brukt tidligere... I allefall, jeg har laget et rammeeskekort. Aner nemlig ikke hva jeg skal kalle det for så da blir det sånn ;-)

Esken måler 4x4 inch. Jeg har brukt de nyeste arkene til Papirdesign til dette prosjektet.







Håper dere likte denne.
Takk for titten! Ha ei flott og kreativ helg :-)

Klem fra Cathrine.



Ark:
Stempel:
Dies:
Blomster:
Annet:

5 kommentarer:

  1. Wow så lekkert. Denne må nok prøves😊

    SvarSlett
  2. Kjempe lekkert Cathrine 😍 Du må lage en mal 😊

    SvarSlett
  3. Skikkelig flott, finnes det mal på det?

    SvarSlett
  4. Så nydelig!!
    Flott bretting du har bedrevet her, mal mottas med takk <3

    SvarSlett
  5. Sikke en flot rammeæskekort og i skønne farver.
    Har du en tutorial/vejledning med mål?
    ha en god dag

    SvarSlett