Februarutfordringen

onsdag 24. mai 2017

Nydelig babygutt


Onsdag igjen allerede, og i dag skal jeg vise dere et babykort til gutt, med de nydelige mønsterpapirene i seriene "Velkommen lille venn" og "Dagen er din". Til dette kortet har jeg valgt å stanse ut en av de fine tekstene fra arket "Snuppen". Som pynt har jeg brukt blomster, blonder, dotter, buttons og silkebånd. Jeg har også brukt en chipboard som jeg har embosset med hvitt og gull. Hva synes du? :)

Produkter

Ark:
Dagen er din - Blomstereng PD 17296
Velkommen lille venn - Snuppen PD 17273

Dies: Ramme 2 PD 16 202

Blomster:
Søte små blomster hvit
Roser hvit 1 cm
Roser hvit 1,8 cm
Roser 3,5 cm vintage blå

Annet:
Chipboard: Hjerter hvit PD 634
Silkebånd: En liten gutt PD 2006
Button: Kos og klem PD 862
Dotter: Blå PD 868

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar