Februarutfordringen

fredag 22. september 2017

Adventskalender

Hei alle sammen..

I dag har jeg lyst å vise dere en adventskalender jeg har laget til klassen, slik at vi skal ha å bruke i tiden frem mot jul (vel når desember setter inn i alle fall).


Jeg har valgt å bruke de nye julearkene våre og laget en type adventskalender jeg har hatt så lyst å prøve meg på en stund.


Og nå når den nye diesen med granbarkrans kom, vel da hadde jeg endelig den perfekte basen til denne..
Jeg har brukt dotter til håndtak, bare festet 3D pute mellom (festet den med gel medium slik at den tåler en del bruk)


Selve eskene er 1"x 1" x 1" og er laget etter fyrstikkeskeprinsippet.


Så til hele kalenderen trengte jeg faktisk ikke mer enn tre ark... er ikke det supert.. :)


Limte granbaren på en sirkel jeg hadde stanset ut i klar hard plast (emballasje fra et eller annet jeg har kjøpt en gang)


Jeg har brukt følgende produkter:
Ark:
Julestemning - Amaryllis - PD 17350
Julestemning - Forberedelser - PD 17356
Julestemning - Amaryllis knopp - PD 17351
Dies:
Granbar krans
Annet:
Dotter - rød
3D puter

Jeg håper du fant litt inspirasjon, og kanskje vil du lage deg en egen adventskalender du også... Denne var i alle fall veldig gøy å lage..

Klem fra


3 kommentarer: