Februarutfordringen

tirsdag 19. september 2017

Til konfirmanten

Sent på fredag ettermiddag for litt over to uker siden fikk jeg bestilling på konfirmasjonskort. Kortet måtte lages kjapt, siden konfirmasjonen var allerede på lørdagen. Hva gjør man da? Vel, min løsning var å ta frem ark, dies og stempler og nesten lifte et kort jeg hadde laget til en annen konfirmant.

Jeg fikk beskjed om at kortet skulle være grått og hvitt, ellers fikk jeg frie tøyler. Da alt det grå og hvite var laget fant jeg ut at jeg måtte legge til litt farge. Jeg syns det er fint med grått og hvitt, men kortet ble litt kjedelig. Navnet på konfirmanten i knallrosa og noen matchende dotter gjorde susen. 
På innsidene gjorde jeg det enkelt. Her har jeg byttet ut de rosa dottene med noen grå, men jeg har stemplet med rosa blekk istedenfor. På høyresiden er det god plass til å skrive en hilsen til konfirmanten.
På baksiden brukte jeg både dotter og stempelfarge i rosa, og pyntet enkelt med en grå rose.

Produkter brukt: 
Ark:
Stempler: 
Dies: 
Blomster:

Dette var nok årets siste konfirmasjonskort fra meg. Nå er det nesten bare jul som gjelder resten av året. Kreativ klem fra 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar