Februarutfordringen

tirsdag 26. september 2017

STRIKKEDILLA

God tirsdag alle sammen!
Jeg har så totalt strikkedilla (og scrappedilla selvfølgelig) om dagene at dette kunne vært et kort til meg selv! De nye arkene i Strikkedilla serien var jo bare midt i blinken for meg! Og jeg bare DIGGER de arkene! Så fine, og så anvendelige! ♥
Se gjerne hele serien her

Kortet måler 4x6", og er i stående format. Mønsterarkene har en nydelig blåtone som passer perfekt til mange av blomstene som Papirdesign produserer ♥ I tillegg til annen pynt som dotter og klistremerker. Bærkvistene er en av de nye diesene som kom ut nå i september, og den er bare utrolig lekker i bruk!


Innsiden er pyntet med stempel, dotter og den nye diesen vimpel. Den har allerede blitt stor favoritt her i huset, sammen med alle de andre nye produktene! *dåner* det er så mye fint! Hadde jeg hatt tid hadde jeg scrappet døgnet rundt ;) 

 Produkter:
Ark:
Julestemning - Hjerteknuser PD17349
Strikkedilla - Rett og vrang PD17340
Stempel:
Strikkegal PD16167
Strikk PD13799
Blomster: 
Asalea - Hvit
Roser 1,2 cm - Blå
Krysantemum- Lys blå
Krysantemum - Mørk blå
Pion - Hvit
Søte blomster - Hvit
Søte blomster - Blå
Rufseknopp - Hvit
Dies: 
Bærkvist PD17316
Sirkler PD17311
Vimpel PD17326
Annet:
Kakeservietter
Trefigurer - gratulerer
Klistremerker - bursdag PD14941
Dotter - blå
3D lim puter

Det ble en lang produktliste, men sånn blir det med nyheter i hus. Vil helst bruke alt på en gang, og alt er jo like fint ;)

Tusen takk for at dere tittet og velkommen tilbake!
Bli gjerne med på blogghoppen vi har gående! Det er mange flotte premier å vinne!

Klem fra 




1 kommentar:

  1. Fantastisk nydelig strikkekort <3 HAr selv strikkedilla så måtte sikre meg både stempelplaten og de nye arkene :-)

    SvarSlett