Februarutfordringen

lørdag 21. oktober 2017

Må ikke åpnes før....

I dag viser jeg frem et konvoluttkort som inneholder gavelapper.

Jeg har lagd denne type kort for mange år siden, så dermed var det ekstra gøy å lage et slikt kort igjen..
Det nærmer seg jul med stormskritt..noe jeg gleder meg masse til. Jeg er et ordentlig julemenneske, og jeg koser meg masse på hobbyrommet med de nye lekre julediesene, julepapirene og julestemplene til Papirdesign.
All tekst er embosset med hvit embossingpulver på kraftkartong og alle kanter er svertet med distress ink walnut stain. Snøfnuggene er embosset med frantage.
Jeg har brukt borrelås for å lukke konvolutten.












 Produkter jeg har brukt:

Ark:
Stempler:
Nordpolen- PD 16175
Snømannen PD 17203
Dies:
Julekule- PD 17313

Ønsker alle dere en riktig god lørdag.
Klem fra






1 kommentar: