Februarutfordringen

fredag 20. oktober 2017

"Rypejakt"

Hei alle sammen..

Jeg har en kollega som bruker å dra nordover i Norge for å jakte på rype (ja den typen man oftes finner i fjellene)... Men det er ikke bestandig det er så mye som blir med hjem igjen...
Så i år når han returnerte måtte vi terge litt, og slik ble denne til... (som en hilsen fra rypene på jobb)


Ideen fikk jeg fra Line Hanche-Olsen når vi hadde scrappetreff på Sylte sist... Det er rett og slett en pyntet pringelsboks fylt med tennbriketter..


Prosjektet startet med å lage barnåler... Jeg har farget et ark selv ved hjelp av mister, pigmentpulver og mer... så gøy... og så har jeg stanset ut i vilden sky...


Fuglene har jeg farget ved hjelp av små blekk fra en stempelpute... så enkelt... (prøvde så godt jeg kunne å få de til å se ut som ryper)


Papiret passet jo helt supert, nesten som om jeg skulle bestilt det for dette prosjektet... Har også surret litt hamp rundt boksen... bare sånn fordi jeg hadde lyst...


Jeg har brukt følgende produkter:
Ark:
Muligheter - rype - PD16152
Dies:
Granbar PD 17324
Annet:
Trefigurer - fugler -PD 14954


Klem fra

1 kommentar:

  1. Så stilig!!! Lurt å fylle med tennbriketter, den ideen må jeg nok låne!!!! ❤

    SvarSlett