Februarutfordringen

tirsdag 21. november 2017

Ha en nydelig juletid ♥

Hei!
I dag er det min tur til å vise frem et julekort i rødtoner.
Egentlig er blå min favoritt farge, men til jul er rødt veldig fint ♥

Kortet måler 4x6", og jeg har brukt nydelige juleark fra Papirdesign sin nye serie Julestemning.
Innimellom lagene med papir har jeg brukt 3D lim puter og figurer stanset ut med dies. Dette gir litt dimensjon til kortet. Motivet er fra årets julestempel, og blir kjempe lekkert som embosset ♥ Ellers har jeg pyntet med blomster og dotter.


 Produkter
Ark:
Julestemning - Julebukken PD17357
Julestemning - Julekvitter PD17353
Julestemning - Amaryllis PD17350
Dies:
Vimpel PD17326
Bladkrans PD17331
Stempel:
Julens magi PD17333
Blomster:
Asalea - Hvit 
Julestjerne - Rød 
Pion - Rød 
Annet:
Dotter - Rød 
3D lim puter

Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake ♥
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ.
Klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar