Februarutfordringen

søndag 19. november 2017

Tutorial på Facebook

I dag har jeg lagd en video-tutorial som jeg har delt på Facebook.
Her er linken til denne.

Jeg har lagd en video om hvordan jeg lager slike restetags jeg bruker å lage av rester etter kort. Når jeg rydder plassen min før jeg starter på et nytt prosjekt, kan jeg lage slike lag-på-lag-tags. Da er jeg ikke nøye i det hele tatt - fargene vet jeg jo passer sammen, for de er jo fra et kort jeg er ferdig med. Jeg legger arkene oppå hverandre og stifter de fast når jeg er fornøyd. Så er det bare å sette på et motiv, og pynte mere om man vil det.


Her er tagsene når de er helt ferdige. Jeg kan enda pynte de mere, men de funker slik også.
OG pulten er ryddig og klar til et nytt prosjekt.

Produkter:
Ark: Rester fra Julestemning
Rester fra Gledelig jul
Dies: Bladkrans PD17331
Snøfnugg små PD17309
Granbar PD17324
Stempel: Runde julestempler PD17332
Annet: Klippark tradisjon PD10604
Trefigurer, God jul PD14957


Torill Fossum Stamnes


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar