Februarutfordringen

fredag 17. november 2017

Tag en engel

Hei alle sammen..

I dag har jeg laget en enkel tag til en engel.. Til slike prosjekter passer det perfekt med restepapir, her har jeg brukt både nye ark og noen rester jeg hadde liggende..


Jeg har valgt å lage tagen i både rødtoner og blåtone, for jeg ville ha litt kontraster som viser at en engel ikke bare er hvit og uskyldig (tror jeg er påvirket av serien Lucifer på Netflix)


Jeg bare elsket hvordan snøfnuggdiesene ble til en blomst (det var akkurat det jeg ønsket når jeg i tillegg til den store bare måtte ha de to minste... )


Litt embossingpulver og noen snøkrystaller her og der så ble det en skikkelig vinterblomster..


Jeg har brukt følgende produkter:
Ark:
Dies:

Så enkelt ble det fra meg, av og til er en tag det som skal til for at jeg får testet ut noe av alle de kreative tankene som svirrer i hodet.. bare prøv du også..

Håper du fant litt inspirasjon og takk for at du kikket innom.
Klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar