Februarutfordringen

onsdag 1. august 2018

Bokmerker

Hei alle sammen. Ja nå nermer det seg skolestart og da tenkte jeg å vise dere to enkle bokmerker jeg har laget.



 Her har jeg pyttet bokmerkene i en plastikklomme som jeg hadde liggende for å bevare di litt bedre.
Man kan jo også laminere bokmerkene vist di ikke er for mange lag og for mye på som stikker opp.


 Håper jeg inspirerer til å lage noen bokmerker til skolestart eller til en vilken som helst anledning.

 Produktliste:

Ark:
På landet PD 15085 Traktor,grønn.
På landet PD 15089 Traktor,rød.
På landet PD 15090 Trillebår.
Fremtidsdrømmer PD 18436 Stadig med voksen.
Fremtidsdrømmer PD 18440 Hjul.
Stempel:
PD 12687 Smileys.
Annet:
Stickers PD 113 Grønn.

                                            Kreativ klem fra May-Britt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar