Februarutfordringen

onsdag 22. august 2018

Skål for deg!

Hei!
Her har jeg laget et litt artig kort med den nye elgdieen! Jeg har stanset den ut i forskjellige mønsterark og laget en bakgrunn til kortet mitt med den. Ble det ikke kult? Det ble litt lag på lag med papirer og tags, også ble "motivet" på kortet en tekst fra den nye tekststempelplaten "WoW".
Når kortet var ferdig, så klæsjet jeg med litt blå og gul maling her og der for å skape enda mer liv i kortet. Og dotter måtte være med. De skaper en kuul effekt på kortet!




Håper du ble inspirert! Takk for at du kikket innom!
Klem fra meg!

Produktliste:
Ark:

Jakt og Fiske "Håp i hengende snøre" PD18487
Jakt og Fiske "Fiskestenger" PD18488
Jakt og Fiske "Jolle" PD18491
Stempler:
Wow PD18394
Dies:
Elg PD18409
Vimpel PD17326
Annet:
Chipboard gutt PD680
Til lykke PD18380
Dotter blå



2 kommentarer:

  1. Wow, love this. Trying to see all the layers and details and little bits of tags and grass etc peeking out. Wonderfully crazy with all those little details and the very cool moose cuts. Love the sentiment on the star burst and the corrugated strip. This is a moment of joy. Thanks for sharing. Hugz

    SvarSlett