Februarutfordringen

fredag 24. august 2018

Fiskebåt

Hei alle sammen..


I dag vil jeg gjerne vise dere min variant av en fiskebåt...
(beklager litt noen av bildene, men hadde litt lysproblemer.. ble enten for lyst eller for mørkt...)



Jeg ble så inspirert av de nye papirene og den nye fiskedieen at jeg bare måtte brette meg en båt. Mange av dere husker vel hvordan vi brettet båt av et A4-ark. Det er jo bare så gøy.

Jeg lagde et kort av selve seilet, festet med magneter og et av de herlige nye stemplene inni.

Brukte litt osteklut som skal forestille garn og fiskene har fått embossingpulver på seg, samt litt distress ink.



Jeg har brukt følgende produkter:
Ark:
Jakt og Fiske - Håp i hengende snøre - PD18487
Dies:
Fisk - PD 18408
Stempel:
Jakt og Fiske - PD 18417
Annet:
Halvperler 


Da håper jeg at du fant litt inspirasjon, kanskje bretter du en båt som ditt neste kort du også.

Klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar