Februarutfordringen

tirsdag 16. juni 2020

Fire kjappe til gutta

Hei alle sammen! Jeg trengte noen flere guttekort til boksen min og hadde lyst til å lage noen litt kjappe og enkle. Det ble fire ganske like kort, med litt ulik pynt og ark. Oppsettet er likt på alle. En kjapp og enkel måte å lage flere kort i slengen på :-)

De to første ble en konfirmant-utgave. Jeg synes det er veldig kjekt å ha flere slike i bakhånd når  konfirmasjonssesongen starter igjen.

Jeg har brukt stempler fra Data-plata. Fargelagt kjapt med Copics, har ikke lagt mye vekt på skygger og dybde her. Motivene er klippet ut for hånd og limt på med limputer. Teksten er også montert på limputer. Panelene er stanset ut med vimpeldies.

Enkel innsider med samme vimpel som skrivefelt. Stempler er fra konfirmasjonsplata fra 2019.

De to neste ble like, bare med motsatte farger. Og kun "gratulerer". Da kan de brukes til både bursdag og konfirmasjon. Her har jeg brukt hullmønsterdie på sidene og samme vimpeldie til paneler. Hodetelefonene er farget kjapt med Copics, klippet ut og montert på limputer.

Ønsket ikke mye pynt på disse kortene. Noen dotter i grått og blått ble det eneste.

Tekst på innsidene som passer til flere anledninger :-)



Følgende produkter er brukt:

Mønsterark:
PD 1900343 Gamer
PD 1900344 Gode minner
PD 1900350 Fritidssyssel

Dies:
PD 19193 Splash
PD 17320 Hullmønster
PD 19299 Cevron
PD 17256 Gratulerer 5
PD 18481 Konfirmant 8
PD 17326 Vimpel

Stempler:
PD 1900277 Data
PD 19102 Konfirmanten

Pynt:
Dotter blå
Dotter grå/svart



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar