Februarutfordringen

lørdag 9. mars 2013

Påskeprosjekter


 Mens "alle" i Bodø nå sitter sammen og scrapper hele helgen, må jeg være hjemme - og jeg er jo ikke i det hele tatt misunnelig... neida...:-(
Trøsten er at jeg har fått tak i de splitter nye påskearkene til Papirdesign, og sent i gårkveld kunne jeg sette meg ned og kose meg litt med dem..

Jeg har tatt et standard påskeegg som har blitt dekorert med baksiden av arket "påskeegg". Arket er revet i småbiter, og limt på med Mod Podge, før det er pyntet med bånd, blomster (roser og kirsebærblomster), perleswirls og bokstaver..- Alt med unntak av den store blomsten er Papirdesign
De små påskeliljene er klippet ut av arket "Påskeliljer" og festet med 3D-puter



Har også laget et kort til den som får egget...

Bilde av bare kortet:
Jeg har brukt arkene 
"Påskeegg"
"Påskeliljer"
"Påskestemning"
3D-puter er en selvfølge:-)

Ønsker alle en kjempeflott og kreativ helg!

2 kommentarer:

  1. Åh så fint! Och papperna är ljuvliga! Kram!

    SvarSlett
  2. Alldeles bedårende i all sin elegans. Så mye fint det finns hos Papirdesign!! :-)

    SvarSlett